APK APP GALLERY

آخرین مطالب

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
یکی از مسائلی که توی کنکور برای بچه ها پیش می آید ، انتخاب مشاوره کنکور مناسب برای کنکور هست. شاید بپرسید اصلا برای کنکور لازمه مشاور داشته باشم؟ بدون مشاوره نمیشود در آزمون قبول شد؟ جواب این سوال رو نمی شه خیلی ساده داد. یقینا بدون مشاور هم میشه قبول شد ولی مشاور داشتن باعث میشه بی دغدغه تر مسیر رو طی کنین .در ادامه بعضی از مزایای مشاور داشتن رو خدمتتون ارائه می کنیم و تصمیم گیری رو بر عهده خودتون میذاریم...

از تجربه های مشاوره استفاده کنید

مسیر کنکور ،مسیر پر پیچ و خم هستش و نکات ریزه زیادی هست که باید مورد توجه قرار بگیره.مثلا در حداقل ترین حالت باید بدونین که تو هر فصلی دقیقا چیکار کنین.پس مشاوری انتخاب کنین که این مسیر رو با موفقیت طی کرده و با توجه به نتیجه ای که گرفته،میشه تا حدود زیادی مطمئن شد که این نکات ریز و قلق های سال کنکور رو میدونه.

مشاوره برای رسیدن به قبولی در کنکور به شما آرامش میده

اگه مشاورتون،رتبه برتری باشه،آرامش خاطر خواهین داشت چون میدونین کسی در طی این مسیر هوای شما رو داره که خودش راه رو قبلا با موفقیت طی کرده .وقتی با یه دانشجو رشته پزشکی،دندون و... صحبت می کنین خیلی بهتون انگیزه و آرامش میده چون اون دقیقا همون جایی ه که شما آرزوش رو دارین.

سال کنکور وقت آزمون و خطا نیست پس از مشاوره کمک بگیرد

برای کنکور، فقط یه سال وقت دارین و اصلا نباید با آزمون و خطا پیش برین.مطئنا افراد زیادی رو دیدین که علی رغم مطالعه زیاد،نتیجه خوبی تو کنکور نمی گیرن،اما اگه یه نفر باشه که مدام وضعیت درسی شما رو بررسی کنه،مشکلاتتون رو پیدا کنه و بهتون کمک کنه که رفعشون کنین،مطمئنا نتیجه متفاوتی خواهین گرفت.باید یه نفر باشه که بهترین روش مطالعه،بهترین منابع،بهترین روش تست زنی و... رو بهتون یاد بده.باید کسی باشه که شرایط مناسب درس خوندن،زمان مناسب برای مرور،روش های تقویت حافظه و... رو بهتون یاد بده کسی که نه تنها خودش با این تکنیک ها موفق شده،بلکه سعی میکنه مدام به روز باشه و روش های مختلف رو یاد بگیره تا اگه روشی برای شما جواب نداد،بتونه روش دیگه ای بهتون بگه.

آرامش والدین برای مشاوره کنکور

حساسیت های زیادی توو سال های اخیر در مورد کنکور بوجود اومده که باعث دل نگرانی خانواده ها در مورد بچه های کنکوری شون شده.مشاور میتونه وضعیت تحصیلی و روند پیشرفت دانش آموز رو به خانواده اطلاع بده و با کمک والدین،مسیر پیشرفت رو برای داوطلب هموار تر کنه.

عزیزان مکتبستان همیشه به فکر شماست.... یه سری به سایت مکتبستان بزنید https://maktabestan.ir/

جزوه ها ، برنامه و پست های مشاوره ای ،برنامه های درسی و انگیزشی خیلی توپی براتون تهیه کرده که تو این روزا خیلی کمکتون می کنه ما مکتبستانی ها در پیج اینستاگرام زیر هر روز دو توصیه کنکوری و کلی مسابقه و بخش های جالب داریم که هم براتون مفیده هم گاهی خستگی بعد از یه روز طولانی رو از تنتون در میاره تو کانال تلگراممون هم هر روز مطالب مشاوره ای و پست های انگیزشی قرار میدیم که مطمئنم از عضو شدن تو این کانال خیلی خوشحال خواهید بود...

مکتبستان بهترین مشاوره کنکور برای راهنمایی شما عزیزان می باشد.

https://t.me/maktabestan شماره تماس های زیر هم پاسخگو شما خواهن بود. 021-25917206 , 09114109004
  • م ش
  • ۰
  • ۰

بعد از پایان کنکور 98 حالا وقت آمادگی برای کنکور 99 هست.

بدون شک مشاوره کنکور این روزها زیاد به گوشتون میخوره و از این میشه این نتیجه رو گرفت که چقدر این موضوع برای یه کنکوری مهمه و اگه مشاوره خوبی بهش برسه میتونه به راحتی آیندشو به بهترین نحو تضمین کنه و اگه مشاوره خوبی هم بهش نرسه قطعا آینده درخشانی نداره. میبینیم که یه مشاوره چه درست چه غلط به راحتی میتونه آیندتونو تغییر بده پس قطعا به اهمیت این موضوع پی بردین.

  • ۰
  • ۰

مشاوره کنکور

با شروع سال سرنوشت ساز کنکور 99 خیلی ها دنبال بهترین مشاور کنکور میگردن . از اونجا که سال 99 کنکور فرصت خوبی برای آزمون و خطا نیست و هر کاری باید دقیق و حساب شده انجام بشه برای انتخاب مشاور کنکور هم نیاز به راهنمایی داریم.
  • ۰
  • ۰

سئو سایت

فاکتورهای زیادی برای رتبه دهی به سایت ها وجود دارد و درک اینکه کدام فاکتور بیشترین تاثیر را بر رتبه یک سایت مشخص دارد، کار بسیار سختی است. فعالیت یک متخصص سئو یا همان سئو کار، با صرفا چند ترفند و بک لینک در اینترنت خلاصه نمی شود. یک سئو کار می بایست همواره به دنبال کلمات کلیدی محبوب باشد و راه هایی را برای افزایش ترافیک سایت ایجاد کند. به دنبال این افزایش ترافیک نیز احتمال برخورداری از مشتری بیشتر می گردد.

  • م ش