APK APP GALLERY

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بعد از پایان کنکور 98 حالا وقت آمادگی برای کنکور 99 هست.

بدون شک مشاوره کنکور این روزها زیاد به گوشتون میخوره و از این میشه این نتیجه رو گرفت که چقدر این موضوع برای یه کنکوری مهمه و اگه مشاوره خوبی بهش برسه میتونه به راحتی آیندشو به بهترین نحو تضمین کنه و اگه مشاوره خوبی هم بهش نرسه قطعا آینده درخشانی نداره. میبینیم که یه مشاوره چه درست چه غلط به راحتی میتونه آیندتونو تغییر بده پس قطعا به اهمیت این موضوع پی بردین.

حالا شاید براتون این سوال پیش بیاد که مشاوره کنکور دقیقا چه کمکی میتونه بهتون بکنه که در چندین بخش بهتون توضیح میدم:

وظایف یک مشاور کنکور

افزایش انگیزه یه کنکوری از جمله فواید

افزایش انگیزه

وقتی یه مشاور برای شما ایجاد انگیزه میکنه قطعا شما با خیال راحت تری شروع به درس خوندن میکنین و این کار بازدهیتون از مطالعه رو چندین برابر میکنه میتونه نقش مهمی در موفقیت شما در کنکور داشته باشه.
اصولا آدمی که انگیزه داره در تمامی کارها سعیشو میکنه تا بهترین باشه و بهترین نتیجه رو بگیره.

شناسایی نقاط ضعف و قوت یکی از فواید

یه دانش آموز کنکوری به اندازه کافی شاید از نقاط ضعف و قوت خودش خبر نداشته باشه یا اگه هم داشته باشه نمیدونه که چجوری باید نقاط ضعفشو بهبود ببخشه و بهترین استفاده رو از نقاط قوتش ببره.


یه مشاور کنکور با زیر نظر گرفتن دانش آموزش طی یه بازه زمانی کوتاه به راحتی میتونه نقاط ضعف و قوتش رو تشخیص بده و برای نقاط ضعفش راهکارهای منطقی ارائه بده تا برطرف بشه و همچنین راه های استفاده از نقاط قوت رو به دانش آموز نشون بده.

 کمک های مشاوره کنکور

برنامه ریزی منطقی و اصولی

برنامه ریزی کنکور درست و اصولی که از طرف یک مشاور حرفه ای نوشته بشه به شدت میتونه به کنکوریا کمک کنه و نقش مهمی در موفقیتشون ایفا کنه و شخص مورد نظر با خیال راحت بتونه درس رو بخونه و دیگه نگرانی از نرسیدن به دروس و موفق نشدن نداشته باشه. پس مشاوره کنکور خیلی میتونه بهتون کمک کنه تا موفق بشین البته مشاوره ای که بر اساس علم و تجربه باشه.

آموزش نحوه درس خوندن و تست زدن از جمله اتخاب رشته

همونطور که یه نفر میخواد یه شغلی رو یاد بگیره میره زیر دست یک استاد کار تا ماهر بشه و بتونی به تنهایی خودش کار رو انجام بده درس خوندن هم همینطوریه.
برای اینکه شما از نحوه درست درس خوندن و تست زدن آشنا بشین باید زیر دست یک مشاور کنکور قرار بگیرین تا به شما نحوه درس خوندن رو یاد بده تا شما بتونین به موفقیت لازم برسین.


مشاوره کنکور در امر نحوه درس خوندن خیلی مهمه چون نقش بسیار زیادی در شکل دادن موفقیتتون داره پس مشاوره کنکور رو جدی بگیرین.

کمک به دانش آموز برای انتخاب رشته مناسب از انتخاب رشته مهمترین بخش کنکوره چون زحمات تمام یکسال شما توی انتخاب رشته و جوابش مشخص میشه پس اگه راهنمایی خوبی از جانب مشاورتون بشه به راحتی میتونین در دانشگاه های مطرح و رشته دلخواهتون قبول شین پس مشاوره کنکور در بخش انتخاب رشته خیلی مهمه چون اطلاعات کافی از انتخاب رشته رو به شما ارائه میده سایت کنکور به شما بهترین مشاوره های کنکوری را می دهد

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • م ش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی